Τα τριάντα, η συμπιεστική περικαρδίτιδα και εγώ

Είστε άνθρωπος που αγαπάει να κάνει λίστες για σχεδόν οτιδήποτε και απολαμβάνει ηδονικά να σβήνει με ενα μεγάλο Χ η να συμπληρώνει ΤΙΚ σε κουτάκια; ΚΑΙ ΕΓΩ, ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ!

Έτσι λοιπόν, δεν υπήρχε περίπτωση να μην έκανα λίστα για πράγματα που δεν έχω κάνει μέχρι σήμερα που κλείνω τα 30 (σε 4 ώρες) και πράγματα που ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ σήμερα που κλείνω τα τριάντα. ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ, ΘΑ ΚΑΝΩ ΔΥΟ ΛΙΣΤΕΣ.

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ:

-σπουδές, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ μα που τα χώρεσα όλα αυτα;

-ταξίδια ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ. παιδιά εχω πάει στη Μύκονο 3 φορές. ΤΟ ΔΙΑΝΟΕΙΣΤΕ;

– έζησα ταυτόχρονα την εμπειρία του να έχω 4 σοσιαλ μίντια για να χαζεύω τις ΚαρντασιαΕΕΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ. Φειμπουκ, τουιτερ, ινσταγκραμ και σναπτσατ. Αχ εμείς οι μιλενιαλς, πόσο παραγωγικοί μπορούμε να γίνουμε.

-Έχω τελειώσει σειρά πολλών σεζόν σε λιγότερο από μία μέρα. YOU GO GIRL

-Έχω κεραυνοβοληθεί ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ (τινακαμουμε) και με ανταπόκριση. Απ’όλα είχε το μενού.

-Έχω ζήσει σε 4 διαφορετικές ελληνικές επαρχίεςΠΟΛΕΙΣ ΕΝΝΟΩ.

-Κατάφερα να επιβιώσω από το δημοψήφισμα του 2015 χωρίς να σκοτωθώ με κανέναν φίλο και συγγενή μου.

-Αντέχω ακόμα να ζω με τη μάνα μου χωρίς να παίρνω ψυχοφάρμακα ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ;

-Έχω μαγειρέψει με επιτυχία πολύπλοκη συνταγή (πάνω απο ενα υλικό είναι πολύπλοκη) αλλά έχω αποφασίσει οτι η κουζίνα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. Η επόμενη δεκαετία θα έχει πολλά ντελίβερι.

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ (αλλα έχω 4 ολόκληρες ώρες είπαμε, ίσως προλάβω)

-να κανω ρόουντριπ ΟΚ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΨΕ

-καριέρα στην Ελλάδα. ΤΑ ΜΟΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΙΕΡΑ, ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΩ;

-καριέρα στο εξωτερικό. Μπορεί να μην τα κατάφερε η Παπαρίζου, ούτε η Φουρέιρα αλλά εγώ μπορώ.

-να βάψω τα μαλλιά μου επιτυχώς διαφορετικά χρώματα (δυο κόκκινες τούφες που είχα στα 20 και έμοιαζα με παπαγάλο δεν πιάνονται)

-να κάνω συστηματικά αποταμίευση, χωρίς να μπω σε πειρασμό να ψωνίσω μέχρι και το τελευταίο ευρώ σε πολύ χρήσιμα κατα τα άλλα πράγματα όπως κρέμες, μπλούζες και αστυνομικά βιβλία. Είμαι η Κάρι Μπράντσο των φτωχών, ξεκάθαρα.

Σχολιάστε